Woensdag 09 November 2016

Eksamenvoorbereiding Wenk Nr. 20

MOENIE TE MIN SLAAP NIE

Laerskool kinders behoort tussen 10 - 11 ure slaap elke nag in te kry, waar tieners met ’n minimum van ses ure oor die weg kan kom, maar verkieslik 8 - 10 ure se slaap moet inkry. As jy nie lank genoeg slaap nie, gaan dit weke vat om verlore slaap in te haal.  

Slaappatrone is baie belangrik gedurende eksamen tydperke, wat gewoonlik nagelaat en onderskat word. Slaap hou baie voordele in soos om inligting tydens die slaap siklusse te prosesseer. 

Baie studente glo dat hulle meer tyd nodig het om te studeer, dan studeer hulle tot na middernag.  Jou slaap siklusse word versteur indien jy dan weer vroeg moet opstaan en nie genoeg slaap ingekry het nie.  Jy gaan dit nie kan volhou vir die hele eksamen tydperk nie. Dit gaan baie probleme veroorsaak wat gaan verhoed dat jy goed presteer.  

Vermy die deurnag sessies. Dit is nie ’n goeie idee nie, nie net omdat jy uitgeput gaan voel nie, maar ook omdat jy aan geheueverlies gaan lei.  Dit gaan sleg op jou punte reflekteer.

Klik hier om alle Gratis Eksamen Wenke af te laai.
Klik hier om ons webtuiste te besoek vir CAPS Eksamenvraestelle met Antwoorde.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking